Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Critical Evaluation of concrete MNE’s CSR as a competitiveness factor
Sušilová, Vendula ; Miklíček, Petr (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis main aim is to critically evaluate corporate social responsibility (CSR) strategy of Lush Cosmetics Limited (Lush) and explore the relationship between CSR activities and competitiveness. The theoretical and literature review part of the thesis introduces the theory of competitiveness and corporate social responsibility concept. Moreover, the literature on the relationship between long-term competitiveness and CSR dimensions are discussed. The analytical chapter explores Lush’s CSR activities through the hybrid of Porter’s value chain analysis and content analysis of the company’s main communication channels. The findings of the theoretical review serve as a foundation for the construction of the online survey investigating customers perception of CSR and Lush. Author critically evaluates the Lush’s CSR strategy, discusses linkages between company’s CSR, customers and competitiveness, and highlights where improvements could be made.
Greenwashing - fenomén falešné udržitelnosti na trhu kosmetiky
Šimlová, Angelika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
V současnosti je veřejnost zahlcena takzvanými zelenými pojmy na obalech kosmetických produktů. Marketingová komunikace se posouvá ke své zelené verzi, která se orientuje na uspokojení rostoucího zájmu o ochranu životního prostředí. Tato práce zkoumá vnímání fenoménu falešné udržitelnosti generací Z a jeho vliv na důvěru a nákupní rozhodování. Výsledky naznačují, že většina respondentů je informována o ekologických snahách značek prostřednictvím sociálních médií. Data ukazují, že důvěra ve značky je ovlivněna nejen komunikovanými hodnotami, ale i faktickým plněním ekologických slibů. Výzkum též odhalil, že většina zástupců generace Z pojem greenwashing zná. Pouze u menší části z nich faktor greenwashingu ovlivňuje i nákupní chování. Závěry práce poskytují pohled na vnímání a chování generace Z vzhledem k rozšířenému zelenému marketingu a jeho stinným stránkám.
Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Žáková, Dominika
Bakalářská práce se zabývá green marketingem a jeho využitím ve vybraném podniku, kterým je kosmetická společnost Notino, s.r.o. Jejím cílem je navrhnout způsoby komunikace, které by vedly k posílení vztahu mezi firmou a jejími zákazníky za využití green marketingu. Teoretická část je zpracovaná na základě odborné literatury a objasňuje základní pojmy z marketingu a ze sledované problematiky. Výsledky zjištění jednotlivých faktorů ovlivňující zákazníky při nákupu a vhodná marketingová doporučení byly stanoveny dle analýz vnitřního prostředí organizace, jejího vnějšího prostředí a dotazníkového šetření. Jednotlivé návrhy pro tvorbu marketingové strategie jsou stanoveny vždy pro vybraný segment, kdy z výsledků vyplynulo, že by respondenti nejvíce uvítali komunikaci přímo na produktové stránce a na sociálních sítích, přičemž je u nákupu kosmetických produktů nejvíce ovlivňuje cena, kvalita a značka.
Greenwashing - fenomén falešné udržitelnosti na trhu kosmetiky
Šimlová, Angelika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
V současnosti je veřejnost zahlcena takzvanými zelenými pojmy na obalech kosmetických produktů. Marketingová komunikace se posouvá ke své zelené verzi, orientuje se na uspokojení rostoucího zájmu o ochranu životního prostředí. Zároveň vzniká nebezpečný prostor, kterého značky využívají pro klamání veřejnosti způsobené, často i nechtěně, kvůli nedostatečné komunikaci dopadu jejich produktu na životní prostředí. Právě falešná udržitelnost neboli greenwashing v kosmetice je předmětem této práce. Výzkum zaměřený na generaci Z a její vnímání tohoto fenoménu ukazuje, že se i mladá generace s velkým množstvím zdrojů informací v tématu ztrácí a kvůli nadužívání zelených pojmů v marketingových kampaních se objevuje skepse i vůči značkám, které jdou správným směrem. Zásadním problémem je nedostatečná legislativa, přístup mnoha firem, které zákazníky klamou za účelem většího profitu, čímž podkopávají kredibilitu ostatních značek na trhu kosmetiky.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Diverzita v kosmetickém průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Kuželová, Kateřina ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem diverzity v kosmetickém průmyslu a jejím vnímáním v českém prostředí. Nejprve problematiku rozebíráme v teoretické části, kde vymezujeme pojem diversity marketing a věnujeme se tomu, jakým způsobem mohou značky do svých marketingových strategií zahrnout různé opomíjené skupiny. Pro účely této práce rozeznáváme pět takových skupin, a to rasové a etnické menšiny, osoby z věkové kategorie 50+, osoby s různými velikostmi a typy postavy, členy LGBTQ+ komunity a osoby s handicapem. Zaměřujeme se tedy na multikulturní marketing, age-agnostic marketing, body-positive marketing, LGBTQ+ marketing a marketingové strategie zahrnující jedince s handicapem. Následně na příkladu konkrétních kosmetických značek ukazujeme, že začlenění opomíjených skupin může mít pozitivní vliv na spokojenost spotřebitelů a úspěšnost firmy. Poté je představeno závěrečné shrnutí dosavadního výzkumu v oblasti diverzity a jejího vnímání. V praktické části prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáme, jak je na toto téma nahlíženo v českém prostředí. Výzkum realizujeme na generaci Z. Zjišťujeme, jak čeští spotřebitelé z této generace vnímají diverzitu v kosmetickém průmyslu obecně, jak je vnímáno zahrnutí jednotlivých opomíjených skupin a zda a jak se liší pohled na diverzitu mezi ženami a...
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
Critical Evaluation of concrete MNE’s CSR as a competitiveness factor
Sušilová, Vendula ; Miklíček, Petr (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis main aim is to critically evaluate corporate social responsibility (CSR) strategy of Lush Cosmetics Limited (Lush) and explore the relationship between CSR activities and competitiveness. The theoretical and literature review part of the thesis introduces the theory of competitiveness and corporate social responsibility concept. Moreover, the literature on the relationship between long-term competitiveness and CSR dimensions are discussed. The analytical chapter explores Lush’s CSR activities through the hybrid of Porter’s value chain analysis and content analysis of the company’s main communication channels. The findings of the theoretical review serve as a foundation for the construction of the online survey investigating customers perception of CSR and Lush. Author critically evaluates the Lush’s CSR strategy, discusses linkages between company’s CSR, customers and competitiveness, and highlights where improvements could be made.
Současné marketingově-komunikační aktivity sítě parfumerií Sephora na českém trhu
Straškrábová, Eva ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce je nástin uplatnění marketingové komunikace v segmentu luxusního kosmetického průmyslu s konkrétním zaměřením na síť parfumerií Sephora na českém trhu. Pozornost je přitom věnována především rozmezí let 2011 - 2015. První kapitola je úvodem do marketingové komunikace v kosmetickém průmyslu a popisuje prvopočátky novodobého kosmetického průmyslu i významné rysy vybraných marketingových nástrojů a strategií, jež jsou využívané právě v této oblasti. Práce dále předkládá deskriptivní analýzu současného českého trhu s (luxusní) kosmetikou a parfémy a mapuje nejvýznamnější druhy konkurence sítě Sephora. Třetí kapitola je zaměřena na představení samotné společnosti Sephora a její fungování v České republice. Zároveň nabízí přehled jejích vybraných marketingových a komunikačních aktivit v rámci komunikačního mixu, včetně ceníkových odhadů inzertních investic do vybraných médií. Na závěr je prezentován výzkum autorky práce, jehož primárním cílem je odhalení klíčových důvodů, které potenciální i reálné zákazníky vedou k návštěvě prodejen Sephora a případné koupi tamních produktů. Na základě tohoto kvantitativního výzkumu, jemuž předchází kvalitativní šetření, je současně přiblíženo, jakou roli v rozhodování zákazníků i vytváření jejich postojů vůči značce mohou sehrávat právě...
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.